Wednesday, December 1, 2010

Important Message.....


This piece disappeared from my last collection
when it was borrowed by a stylist for a shooting
at my press agent Ibeyostudio
in Stockholm....
It is a prototype and I really want to find it
so a message in Swedish to whom it might concern...

Den här Bhn är spårlöst försvunnen ur min sensate kollektion....
har du sett den på en plåtning eller ngt snälla hör av dig till mig....
Jag blir sååååå ledsen....
Jag vet fortfarande inte vem den sista stylisten
som lånade den hos Ibeyostudio var.....
men du är en oprofessionell person som
inte förtjänar att låna vackra saker.....
kläder försvinner inte av sig själva utan någon snor dem faktiskt.....
och stylisten har ansvar oavsett....
Till alla er som har lånat mina kläder och lämnat tillbaka dem sönder,
smutsiga eller i detta fall inte lämnat tillbaka det alls....
Get Another Job....

No comments:

My New Site ...

www.ritasaardi.com Enjoy :) My new website by my darling Aurélien Lemoine :) Merci mon amour...